ELADÓ – SFD SPÓŁKA AKCYJNA, székhelye Opole (45-315) Lengyelország, ul. Głogowska 41, adószáma: 7543022222, azonosító száma: 160360680, bejegyezve az Opolei Kerületi Bíróság VIII. gazdasági osztálya által vezetett vállalkozói nyilvántartásba, KRS száma: 0000373427, e-mail címe: [email protected], amely egyben az internetes áruház tulajdonosa is.


Fogyasztóvédelmi eljárás

Panasz benyújtása a fogyasztóvédelmi hatósághoz. Ha a Fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panaszt tenni a lakóhelye szerinti fogyasztóvédelmi hatóságnál. A panasz megvizsgálása után a hatóság dönt arról, hogy indít-e fogyasztóvédelmi eljárást. Az elsőfokú fogyasztóvédelmi hatóságok a Fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok, amelyek listája a következő címen érhető el: http://www.kormanyhivatal.hu/.

Bírósági eljárások

A Fogyasztó a fogyasztói jogvitából eredő igényét a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és a Polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény szerinti polgári peres eljárásban bíróság előtt jogosult érvényesíteni.

Békéltető Testület eljárása

Ha a Fogyasztó panaszát az Eladó elutasítja, a Fogyasztó jogosult a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó közvetlenül az érintett Eladóval próbálja meg rendezni a vitát. A Fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület jogosult a Fogyasztó kérésére az illetékes szerv helyett eljárni.

Az Eladó köteles együttműködni a békéltetési eljárásban.

A békéltető testületekkel kapcsolatos további információk a következő címen érhetők el: http://www.bekeltetes.hu. Kizárólag a Budapesti Békéltető Testület jogosult eljárni az online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződésekkel kapcsolatos, határokon átnyúló fogyasztói jogvitákban.


Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.,
Telefonszám: +36-1-488-21-31
E-mail: [email protected]
Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy weboldalt, ahol a fogyasztók regisztrálhatnak, hogy egy űrlap kitöltésével rendezzék online vásárlási vitáikat, és elkerüljék a bírósági eljárást. Ez lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy jogaiknak például távolsági akadályok nélkül érvényt szerezzenek.
Ha a fogyasztónak panasza van egy online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem feltétlenül akar bírósághoz fordulni, használhatja az online vitarendezési eszközt.
A portálon a Fogyasztó és az Eladó közösen választhatja ki, hogy melyik vitarendezési szerv foglalkozzon a panasszal.
Az online vitarendezési platform itt érhető el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Az ODR platformon keresztül történő panaszbeadás lehetősége 2025. március 20-án megszűnik. 2025. július 20-án az ODR platform bezárásra kerül.

Az Ön kosara (...)
A terméket hozzáadása megtörtént A terméket eltávolítása megtörtént Az Ön kosarába más berendezésből való termékek kerültek be Visszavezettük a kosarát a másik berendezésből
A kosár értéke : ...
A terméket hozzáadása megtörtént