Segítség

Megrendelések
Hogyan lehet megrendelést feladni? Megrendelés közvetlenül boltunk weboldalán is feladható. Ehhez: - tegye be a kosárba a kívánt árut: a termékoldalon kattintson a „Kosárba” gombra, - az összes kívánt áru behelyezése után lépjen vissza a kosárhoz, és kattintson a ”Lépjen tovább és válassza ki az ingyen” gombra, - egészítse ki a szállítási adatokat, - válassza ki a szállítás módját és a fizetési formát, - a „Megrendelés feladása” gombra kattintva erősítse meg a megrendelést. - Kész!:)
Kell-e fiókot létrehozni a megrendelés feladásához? Nem, boltunkban a megrendeléshez nincs szüksége fiókra.
Milyen előnyei vannak egy fiók létrehozásának? A fiók létrehozása lehetőséget ad: - a címadatok szabad szerkesztésére, - az e-mail cím megváltoztatására, - a megrendelések nyomon követésére, - az előfizetések kényelmes kezelésére, - a jelszó megváltoztatására, - fiók törlésére.
Hol kell megadni a promóciós kódot? A promóciós kód használatához a megrendelés első és utolsó lépésében kattintson a kosárban a „Van kedvezménykódom” gombra.
Össze lehet vonni több megrendelést? Mivel a megrendelések teljesítése a feladás után azonnal megtörténik, ezért nem lehet több megrendelést összevonni. Megértését köszönjük.
Küldenek értesítést a megrendelés feladásáról? Igen, a megrendelés feladása után visszaigazolást küldünk a megadott e-mail címre, ebben közöljük a megrendelt termékek felsorolását, és a teljesítéshez szükséges adatokat.
Lehet-e törölni egy adott megrendelést? Mivel elsőrendű célunk a megrendelés lehető legkorábbi teljesítése és leszállítása, ezért azt a feladás után azonnal továbbítjuk teljesítésre. Így, ha netán törölni szeretné megrendelését, haladéktalanul lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálati irodánkkal.
Lehet-e frissíteni egy már benyújtott megrendelést? Mivel elsőrendű célunk a megrendelés lehető legkorábbi teljesítése és leszállítása, ezért azt a feladás után azonnal továbbítjuk teljesítésre, így annak módosítására nincs lehetőség. Megértését köszönjük.
Mi az ellenőrzött vásárlás? Az „Ellenőrzött vásárlás” címkének köszönhetően a vásárlók azonosíthatják azokat a véleményeket, amelyeket más felhasználók hagytak, akik ténylegesen megvásárolták vagy használták a terméket az Allnutrition áruházban.
Az értékeléseket csak akkor jelöljük meg "Ellenőrzött vásárlásként", ha egy terméket az Allnutrition portálon lévő fiókon keresztül vásárolták vagy használták, és az ugyanarra a termékre vonatkozó véleményt ugyanaz a számlatulajdonos írta ki.
Az így meg nem jelölt vélemények is értékesek, de esetükben nem tudjuk megállapítani, hogy a vásárló az Allnutrition áruházban vásárolta vagy használta-e a terméket.
Teljesítés
Küldenek értesítést a küldemény feladásáról? A küldemény feladását követően, egy e-mailt fog kapni a feladási számmal, amelynek segítségével nyomon tudja követni a küldemény útját, továbbá, a fiókjában ezt a számot hozzárendeljük az Ön rendeléséhez.
Mikorra várható a megrendelés teljesítése? A megrendelés teljesítési ideje a szállítás módjától és a fizetési formától függ. Az „Utánvétteles“ megrendeléseket a feladás után haladéktalanul teljesítjük, az „előrefizetés utalással“ kiválasztása esetén viszont csak a fizetés beérkezése után teljesítjük,
Mikor jut el hozzám az áru? Munkanapokon a küldemény kézbesítési ideje a szállítónak történt átadást követő maximum 3 munkanap. Ha előre nem látható okok miatt ez az időszak mégis hosszabb lenne, akkor kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálati irodánkkal.
Hogyan történi a postázás és milyen költségekkel jár? A lehetséges postai csomagküldési módok és a vonatkozó részletes árjegyzék itt található meg. A postai költség a megrendelés feladásánál és annak összegzésében is látható.
Ugyan megkaptam a küldemény feladási számát, de az nem aktív, mi lehet ennek az oka? Miután a küldemény feladási számát hozzárendeltük a megrendeléshez, azt Önnek is elküldjük. Azonban előfordulhat, hogy a státus a szállító weboldalán csak néhány óra múlva frissül, ezért javasoljuk, hogy hosszabb idő eltelte után újra ellenőrizze. Ha a státus 24 óra elteltével sem frissülne, kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálati irodánkkal.
Szállítás
Mi van, ha a futár nem talál otthon? A futár értesítést hagy, hogy mikor próbálja meg újból a kézbesítést, vagy a megfelelő időpont egyeztetése céljából mikor lép Önnel kapcsolatba telefonon.
Mia teendő, ha a küldeményben sérült volt a termék? Ha a küldemény kicsomagolása után kiderül, hogy az áru sérült, kérjük, nyújtson be reklamációt az itt található Reklamációs nyomtatványon. Amint megismertük a bejelentést, kapcsolatba lépünk Önnel a megoldás céljából.
Mi a teendő, ha a küldemény kívülről sérült? Ne vegye át a küldeményt, ha az átvételekor hibát észlel, pl. a csomagolás tönkrement, elázott, átcsomagolták vagy egyéb, nem az üzletünk céges szalagjával van leragasztva, hanem lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálati irodánkkal, hogy haladéktalanul postázhassuk az új megrendelést.
Mi a teendő, ha a küldeményben nem a megrendelt áru van? Ha a küldeményben Ön által nem megrendelt áru van, kérjük, hogy nyújtson be reklamációt az itt található Reklamációs nyomtatványon. Amint megismertük a bejelentést, kapcsolatba lépünk Önnel a megoldás céljából.
Mi a teendő, ha a küldemény hosszabb idő eltelte után sem érkezik meg? Ha a küldemény hosszabb idő, azaz min. 7 munkanap, elteltével sem érkezik meg Önhöz, akkor lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálati irodánkkal, és mi megkeressük a szállítót a probléma tisztázása céljából.
Fizetések
Hogyan lehet fizetni a megrendelésért? A megrendelés feladása során Ön kiválaszthatja a kívánt fizetési formát. Jelenlegi opciók: fizetés átvételnél, hagyományos átutalás, PayU - azonnali utalás.
Hogyan lehet ellenőrizni a fizetés státusát? A fizetés státusát a megrendelési kártyán, a fiókjában a Megrendelések története fülön ellenőrizheti.
Ha netán a fizetés sikertelen volt, hogyan lehet megismételni? Ha szeretné megismételni a fizetést, a megrendelés feladását igazoló mailben kattintson a linkre, vagy jelentkezzen be fiókjába az üzletben, lépjen át a „Megrendelések története” fülre, itt megújíthatja a fizetést, vagy ellenőrizheti annak státusát.
Bár fizettem a megrendelésért, mégis olyan értesítést kaptam, hogy a megrendelés nincs kifizetve. Ha a megrendelés kifizetése után üzenetet kap annak helytelen regisztrálásáról, kérjük, ellenőrizze a tranzakció teljesítése során Ön által megadott adatokat. Győződjön meg arról is, hogy a tranzakció szabályosan zajlott-e le, és lezárult-e. Ha ez sem segít, kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálati irodánkkal, hogy kideríthessük a probléma okát.
Reklamációk és visszaküldések
Hogyan lehet reklamációt benyújtani? Reklamáció benyújtásához töltse ki a Reklamációs nyomtatványt (kattintson ide), munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Tényleg 30 napom van az áru visszaküldésére? Igen! Mint Vásárlónknak, Önnek joga van a kézbesítésétől számított 30 napon belül visszaküldeni az érintetlen árut.
Mikor érkezik válasz a reklamációra? A reklamáció kivizsgálási ideje max. 14 nap.
Hogyan lehet visszaküldeni a megrendelés egészét/részét? (érintetlen árura vonatkozik) A teljes megrendelés vagy egy részének visszaküldése céljából kérjük, töltse ki az elállási formanyomtatványt (kattintson ide). Ennek beérkezése után a lehető leghamarabb megkeressük Önt a részletek egyeztetése céljából. Fontos: Kérjük, hogy a csomagba tegyék bele a nyugtát vagy információt a megrendelés számával, ez meggyorsítja a visszaküldés folyamatát. Köszönjük!
Hová kell visszaküldeni az árut elállás vagy reklamáció esetén? Miután egyeztetett az ügyfélszolgálatunkkal az áru visszaküldésével vagy reklamációjával kapcsolatban kérjük, küldje vissza az árut a következő címre:

Olza Logistic - Allnutrition, Ady Endre 16, 4123 Hencida

Kérjük, gondosan csomagolja be a terméket, és mellékelje az elállási nyilatkozatot. Ha bármilyen kérdése van, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A fiókom
Milyen előnyei vannak egy fiók létrehozásának? A fiók létrehozása után Önnek lehetősége lesz: - a címadatok szabad szerkesztésére, - az e-mail cím megváltoztatására, - a megrendelések nyomon követésére, - az előfizetések kényelmes kezelésére, - a jelszó megváltoztatására, - fiók törlésére.
Hogyan kell fiókot létrehozni? Fiók létrehozásához kattintson ide, és kövesse a megjelenő utasításokat.
Hogyan lehet az e-mail címet megváltoztatni? Az e-mail cím megváltoztatásához lépjen be fiókjába, nyissa meg az „Adataim” fület, amelynek bal alsó sarkában keresse meg az ”E-mail cím megváltoztatása” opciót. Ezután kövesse a megjelenő utasításokat.
Hogyan lehet a jelszót megváltoztatni? Ehhez lépjen be fiókjába, és nyissa meg a „Jelszó megváltoztatása” fület. Ezután kövesse a megjelenő utasításokat.
Hogyan lehet a fiókot törölni? Ehhez lépjen be fiókjába, és nyissa meg az „Adataim” fület, amelynek jobb alsó sarkában keresse meg a „törölni kívánom fiókomat az üzletből” opciót. Ezután kövesse a megjelenő utasításokat.
Hogyan lehet az előfizetést megszüntetni? Ehhez lépjen be fiókjába, és nyissa meg az „Előfizetés” fület, ott törölje a megadott beleegyezéseket, és mentse el ezt a változtatást.
Az Ön kosara (...)
A terméket hozzáadása megtörtént A terméket eltávolítása megtörtént Az Ön kosarába más berendezésből való termékek kerültek be Visszavezettük a kosarát a másik berendezésből