A küldemény feladását követően, egy e-mailt fog kapni a feladási számmal, amelynek segítségével nyomon tudja követni a küldemény útját, továbbá, a fiókjában ezt a számot hozzárendeljük az Ön rendeléséhez.
A megrendelés teljesítési ideje a szállítás módjától és a fizetési formától függ. Az „Utánvétteles“ megrendeléseket a feladás után haladéktalanul teljesítjük, az „előrefizetés utalással“ kiválasztása esetén viszont csak a fizetés beérkezése után teljesítjük,
Munkanapokon a küldemény kézbesítési ideje a szállítónak történt átadást követő maximum
3 munkanap. Ha előre nem látható okok miatt ez az időszak mégis hosszabb lenne, akkor kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálati irodánkkal.
A lehetséges postai csomagküldési módok és a vonatkozó részletes árjegyzék itt található meg. A postai költség a megrendelés feladásánál és annak összegzésében is látható.
Miután a küldemény feladási számát hozzárendeltük a megrendeléshez, azt Önnek is elküldjük. Azonban előfordulhat, hogy a státus a szállító weboldalán csak néhány óra múlva frissül, ezért javasoljuk, hogy hosszabb idő eltelte után újra ellenőrizze. Ha a státus 24 óra elteltével sem frissülne, kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálati irodánkkal.